søndag 27. februar 2011

Inne - Søndag

Øs pøs regnvær i London. Derfor ble alle fotballkampene kansellert pga for mye overvann på banene. Det var litt uvant for oss og ha det så rolig på en søndag morgen Vi bruker å være ute av huset i nitiden for å komme oss avgårde på kamper. Jeg var oppe uansett så jeg mixet en svær gjærdeig. Det ble skillingsboller, osteboller og skoleboller med hjemmelaget vaniljekrem, nam - nam.....


Vi får besøk av tre fettere til uken. De skal være hos oss i deres vinterferieuke. Det gleder vi oss til og jeg tenker gjærbaksten da går fort unna.



Vi satt foran TV`n og fulgte 3-mila i formiddag. Det ble forferdelig spennende på slutten. Vi heiet og ropte det vi kunne og jammen klarte Northug å ta gullet. Innimellom heiaropene og steking av gjærbakst har jeg ryddet i strikkepinnene mine også. Jeg har ordnet meg en strikkepinnebag.


I denne skal jeg prøve å ha orden på strømpepinner og rundpinner.


På siden av bagen har jeg en lomme hvor jeg legger målbånd, stoppenåler, maskeholdere og annet strikkeutstyr.

2 kommentarer:

  1. Det så godt ut med gjærbakst,herlighet som jeg fikk lyst på skillingsboller nå.

    Hjalp Kim Eirik med pakkingen i stad,antrekkene må nøye planlegges ;)

    HA en fin søndag.
    Klem

    SvarSlett
  2. Nå fikk jeg lyst på boller!
    :)

    Kos dere med besøk til uka!

    SvarSlett