fredag 28. januar 2011

Onsdag 26.januar

Da jeg først har kalt bloggen min Strikkedilla må jeg nesten vise noen av mine siste strikkeprodukter

Dette ble genser til meg selv, strikket i Daletta.

Dette er som du ser en helt vanlig Marius i Sandnesgarnet. Denne ble til min mann.

En Arangenser som også ble strikket til min mann.  Den er strikket i Dalettagarnet.


Dette ble genser til min eldste sønn. Den var først tenkt til min yngste men den ble altfor stor. Genseren er strikket i Alfa, pinner 6 og 7. Ut fra mål og mønster skulle dette være riktige mål til yngstemann, men skjønte etterhvert at den ble for stor. Eldstemann syntes ikke dette gjorde noenting. Han har stort sett "bodd" i den siden den var ferdig. Genseren er med hette og forholdsvis lang. Passer bra for ungdom som digger å "sægge".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar