lørdag 29. januar 2011

Lørdag 29.januar

Lørdag morgen er det fotballtrening for guttene. Da er det trening fra halv ti til halv tolv. Så det er bare å komme seg opp, spise frokost og være på plass til halv ti. Det er kjeket for både store og små. De trener like i nærheten av tettstedet Pinner som jeg har blitt så glad i. Dette tettstedet er liksom så typisk engelsk, tatt vare på i gammel stil. Gamle bygninger, butikker,puber og koselige små gater.




Det har blitt noen lørdagsformiddager her. Det gjør ingenting for det er masse koselige butikker her.Jeg rusler rundt og titter på forskjellig "krims-krams".

I dag når jeg gikk her var det veldig surt og kaldt. Jeg ble kald enda jeg hadde tatt på meg masse god ull og noe av mine strikkeplagg. Det ble den brune tunikaen i dag også. Den ble jeg ferdig med rett før jul og jeg har stort sett brukt den siden den ble ferdig.




Mønstert på denne finner du her http://www.todamer.no/pageID=5&imgID=8299&itemID=8278&cPageID=207


Så kom vi oss hjem og guttene var ferdig med trening. Da gjenstår det bare å få vasket treningstøyet og spylt fotballskoene. Alt fotballutstyret må jo være ferdig til kampene i morgen formiddag.


Så er det snart lørdagskveld og selvfølgelig TACO. Det har vært vår faste meny på lørdager siden guttene skulle bestemme helgemenyen på fredager og lørdager. Vi er tacoelskere hele gjengen :-)

GOD HELG

1 kommentar:

  1. de fotballskoene så ikke fine ut,men det er vel slik de ser ut etter trening.Tunikaen ble helt knall.Må nok strikke noe til meg selv jeg også. ha en fin dag.

    SvarSlett